Grupa fischer zdobyła nagrodę German Brand Award 2020 w aż pięciu kategoriach, w tym złotą nagrodę w kategorii Social Media.

Doceniono nową gamę NO TOOLS, JUST HANDS, eventy fischer TourTruck oraz kampanię dedykowaną nowym śrubom do betonu. Jury odznaczyło firmę fischer tytułem jednej z najlepszych marek w branży „Building & Elements”.

„Marketing ma ogromne znaczenie dla naszej firmy” - mówił dyrektor generalny firmy fischer Marc-Sven Mengis. „Ciągle szukamy nowych sposobów skutecznego dotarcia do klientów, a tym samym osiągania sukcesów handlowych. Pięć nagród zdobytych podczas German Brand Award honoruje zaangażowanie naszych pracowników i jest dla nas potwierdzeniem kontynuacji naszego innowacyjnego kursu”.

Marka fischer zwyciężyła w kategorii „Building & Elements” w konkursie „Excellent Brands”, co czyni ją jedną z najlepszych marek produktowych i korporacyjnych, branży budowlanej. Firma zdobyła także złotą nagrodę w kategorii „Doskonałość w strategii marki i kreacji - komunikacja marki - media społecznościowe”, osiągając jedną z najwyższych ocen całego konkursu.

Komisja konkursowa German Brand Award 2020 otrzymała w sumie 1200 zgłoszeń z 14 krajów. Tylko 47 projektów i marek otrzymało nagrodę, z czego 22 zostały zaprezentowane w ramach konkursu „Excellence in Brand Strategy and Creation”. Jury wysoko oceniło wszechstronną strategię marki, która zaowocowała  szerokim dotarciem do klientów, przy jednoczesnym utrzymaniu spójnego wizerunku marki: pod względem wizualnym jak i promowanych treści.

„Wartości korporacyjne, takie jak nowoczesność i dynamizm, jasno wynikają z prowadzonej komunikacji; tak samo jak aspekt marki fischer, prowadzący do znaczących więzi emocjonalnych z brandem.”

Jury konkursowe uzasadniając swój wybór

W dalszej części uzasadnienia Jury, mogliśmy przeczytać, iż marka fischer prezentuje obecnie profesjonalny, współczesny wizerunek, który koncentruje się na grupie docelowej, jednocześnie wnosząc istotny wkład w dziedzinie brandingu pracodawców.

Grupa fischer wdraża nową strategię mediów społecznościowych od 2017 r. Strategia została już uruchomiona w 30 z 49 spółek zależnych. „Profile naszych sześciu kanałów oraz blog fischer, planowanie treści i formatu multimediów oraz wizerunek naszej marki od tego czasu zyskały na spójności, rozpoznawalności marki i jej wpływie”, mówi Volker Amann, dyrektor działu marketingu międzynarodowego w firmie fischer. „Możemy teraz bezpośrednio docierać do klientów końcowych, poszerzając ten zasięg, pozyskując jednocześnie nowe informacje o ich potrzebach i zainteresowaniach poprzez komunikację z użytkownikami”.

Firma fischer otrzymała także nagrody w trzech dodatkowych kategoriach, co potwierdza wszechstronny, bardzo wysoki poziom kompetencji w zakresie zarządzania marką. Niezależny panel ekspertów co roku ocenia unikalne marki i firmy za nimi podczas niemieckiej nagrody Brand Brand. Nagroda została zainicjowana przez German Design Council, niezależną i międzynarodową instytucję promującą publiczne postrzeganie designu. Nagroda jest wręczana przez Niemiecki Instytut Marki.

W związku z wejściem w dniu 25 maja 2018 roku nowych przepisów w zakresie ochrony danych osobowych (RODO), chcemy poinformować Cię o kilku ważnych kwestiach dotyczących bezpieczeństwa przetwarzania Twoich danych osobowych. Prosimy abyś zapoznał się z informacją na temat Administratora danych osobowych, celu i zakresu przetwarzania danych oraz poznał swoje uprawnienia. W tym celu przygotowaliśmy dla Ciebie szczegółową informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
Wszelkie informacje znajdziesz tutaj.
Zachęcamy również do zapoznania się z naszą nową Polityką Prywatności.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem iodo@elamed.pl

Zamknij