W dniach 11-14 czerwca w centrali fischer w Waldachtal odbyły się Międzynarodowe Dni Mediów 2018. Wśród zaproszonych gości nie zabrakło przedstawicieli polskiego oddziału firmy oraz branżowych liderów opinii – dziennikarzy i influencerów.

Siedziba główna rodzinnego przedsiębiorstwa, które od ponad 20 lat dostarcza mocowania z charakterystyczną rybką na polski rynek, położona jest w malowniczej okolicy północnego Szwarcwaldu – Waldachtal-Tumlingen. W odległości około 70 kilometrów od Stuttgartu znajduje się centrala rozwoju fischer innovative solutions, a także pozostałych sfer działalności Grupy – fischer consulting, która wspiera przedsiębiorstwa w zakresie udoskonalania procesów, fischer automotive systems z projektami zapewniającymi wygodę i porządek w samochodzie, a także linii inteligentnych klocków konstrukcyjnych dla dzieci – fischertechnik.

Odbywające się w połowie czerwca spotkanie umożliwiło poznanie tajników funkcjonowania firmy. W programie wizyty polskiej delegacji przewidziano wizytę w fabryce, którą połączono z testami wytrzymałościowymi i możliwością przetestowania nowoczesnych zamocowań (kołków DUO-Power, DUO-Tec zaprawy iniekcyjnej FIS VL) pod okiem ekspertów Akademii fischer. – W Grupie fischer chętnie wymieniamy się doświadczeniem. Dlatego w centrali w Waldachtal co najmniej dwa razy w roku pojawiają się przedstawiciele mediów z całego świata. To doskonała okazja do wymiany spostrzeżeń, ale i bliższego poznania się. Wcześniej byli to dziennikarze m.in. z Brazylii i Portugalii, a tym razem z takiego zaproszenia mogła skorzystać Polska – tłumaczy Monika Jagiełło z fischer Polska. Zaproszeni goście odwiedzili również fabrykę fischer w Denzlingen, gdzie na co dzień inżynierzy pracują nad rozwojem produktów z dziedziny zamocowań chemicznych.

Nie obyło się bez panelów dyskusyjnych i rozmów z prezesem Grupy fischer, profesorem Klausem Fischerem, oraz trzykrotnym mistrzem olimpijskim w jeździectwie sportowym, Michaelem Jungiem, którego z przedsiębiorstwem fischer łączy bliskie partnerstwo oraz wspólnie wyznawane wartości. – Od blisko 6 lat jest ambasadorem marki, a nas niezmiennie cieszy każdy jego sukces. Jung jako sportowiec uosabia dokładnie te cechy, które są bliskie naszemu przedsiębiorstwu – działa innowacyjnie, świetnie radzi sobie z przeszkodami, a wszystko to popiera wiarygodnością – dodaje Monika Jagiełło. Prezentację multimedialną na temat polskiego oddziału firmy fischer przedstawił prezes fischer Polska – Artur Hoffman.

Wspólnie spędzony czas uświetniły dania z regionu Czarnolasu, które w restauracji „Traube Tonbach” serwował uznany 3 gwiazdkami Michellin kucharz oraz degustacja win i kolacja w winiarni Franz Keller Schwarzer Adler.

 

W związku z wejściem w dniu 25 maja 2018 roku nowych przepisów w zakresie ochrony danych osobowych (RODO), chcemy poinformować Cię o kilku ważnych kwestiach dotyczących bezpieczeństwa przetwarzania Twoich danych osobowych. Prosimy abyś zapoznał się z informacją na temat Administratora danych osobowych, celu i zakresu przetwarzania danych oraz poznał swoje uprawnienia. W tym celu przygotowaliśmy dla Ciebie szczegółową informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
Wszelkie informacje znajdziesz tutaj.
Zachęcamy również do zapoznania się z naszą nową Polityką Prywatności.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem iodo@elamed.pl

Zamknij